miercuri, 25 mai 2011

Pentru Emilia
















Iti multumesc pentru vizite si pentru aprecieri. Nu reusesc sa  postez raspunsuri la postarile tale si m-am gandit sa  raspund totusi cumva...Le-am vazut de cand  le-ai postat dar m-am luptat cu blogul ca  la  Plevna si tot nu am reusit. Am capitulat pana la urma in fata tehnicii pentru ca nu avea  nici un rost...Acum urmeaza sa aflu care dintre noi doi a fost de vina...sau poate am sa  raman cu gandul ca suntem de fapt doua gloabe(eu si calculatorul)...

2 comentarii:

  1. hahahahahihihihi...................gloabe zici?'''''''''''''''...............hihihi
    multumesc pt flori dar mai ales pt bujorul alb-e o splendoare!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. acum tresa ies ca am ceva treaba dar intru mai tirliu oleaca pup dulce surioara-verisoara

    RăspundețiȘtergere