luni, 13 iunie 2011

REMEDII NATURISTE

 M-am gandit ca ar fi nimerit ca incepand de astazi sa postez de cate ori am sa am ocazia cate un remediu naturist pe care fie il cunosc de la inaintasele mele fie l-am gasit in vreo revista de specialitate. In mare parte, sunt retete incercate de mine cu efecte garantate.

Pentru ca parul este podoaba noastra cea mai de pret, am hotarat ca este bine sa  incep cu un tratament pentru intretinerea si ingirjirea podoabei capilare. Este recomandat impotriva matretei, pentru cresterea sanatoasa a firului, intarirea radacinii si un plus de stralucire.

                                         PENTRU INGRIJIREA PARULUI

In fiecare primavara adun urzica, toata planta inclusiv radacina, radacina de brusture, muguri de plop, coaja de mesteacan si floare de nuc, din care se pun parti egale pentru a se obtine un mix. Acest amestec se cuprinde cu apa si se fierbe pana ce lichidul scade la jumatate din cantitatea initiala. Se acopera si se lasa la rece, dupa care s efiltreaza. Solutia obtinuta se aplica la radacina firului de par, de fiecare data dupa ce parul a fost spalat, se lasa sa actioneze 1/2h dupa care se clateste cu apa calda din abundenta.


                                                              Urzica



                                                         Radacina de brusture


Muguri de plop



Coaja de mesteacan


Floare de nuc


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu